Feltételek - 60 napon belüli áruvisszaküldési lehetőség
1. Alapvető rendelkezések
Ezek a rendelkezések a felek közötti kapcsolatot szabályozzák a „60 napon belüli termékvisszaküldés opció”-ra vonatkozólag (a továbbiakban „Szolgáltatás„), másik oldalon a vállalat az Dudi Apartments Kft., Adószám: 32176892-2-07, cím: 2400 Dunaújváros Baracsi út 24, Cégjegyzékszám: 07 09 034327 (a továbbiakban „Szolgáltató„) a másik oldalon az Ügyfél (a továbbiakban „Ügyfél„) ezek a feltételek vonatkoznak az összes kapcsolódó ügyletre, amik a szolgáltatásokra vonatkoznak.
A szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos szerződés akkor jön létre, amikor az ügyfél a szolgáltató által üzemeltetett webáruházakban, a szolgáltató által értékesített kiválasztott termékekkel együtt megerősíti a kosárban a szolgáltatást, és a szolgáltató számlát állít ki erről.
2. Szolgáltatás leírása
A Szolgáltató garantálja az ügyfélnek, hogy a terméket visszaküldheti bármilyen indok nélkül a vásárlástól számított 60 napon belül, az alább található feltételek szerint, ha a vásárló pénzvisszafizetést kér, vagyis felhasználja a szolgáltatás az alább meghatározott időtartamra.
3. A szolgáltatás felhasználási feltételei
A Szolgáltató köteles szolgáltatást nyújtani, tehát az ügyfélnek lehetőséget nyújtani a megvásárolt termék indoklás nélkül történő visszaküldéséhez a meghatározott időn belül, ha:
- Az ügyfélnek az ajánlat idejében kell megvásárolnia a szolgáltatást, de legfeljebb, amíg a termék vásárlásához a szolgáltatás igénybevehető;
- Az ügyfélnek időben kell megfizetnie a szolgáltatás árát;
- A termékvásárlásra vonatkozó szolgáltatás megállapodásától, a szolgáltatás érvénybelépése előtt nem állhat el az ügyfél;
- Az ügyfél nem több, mint 60 napig veheti igénybe a szolgáltatást, ami a vásárlás napjától kezdődik, és amely arra a termékre vonatkozik, amelyre a szolgáltatás vonatkozik, és amit a Szolgáltató értékesítési fiókjaban, végül a szerződéses partnerek üzleteiben a nyitvatartási időben vehet igénybe;
- Az ügyfél nem sértheti meg a termék azonosító cimkéjét, amire a szolgáltatás vonatkozik, vagy más módon a terméket megkárosítani (pl.: a gyártó által meghatározott, és a rendeltetésszerű használatra vonatkozó szabályok megsértésével).
- Az ügyfél a termékvásárlással járó eredeti számlával köteles bizonyítani a szolgáltatásra történő jogosultságát;
- Az ügyfélnek a terméket „jó” állapotban kell visszaküldenie, (meghatározás alább található);
- A tupus folyadék, kopó szerszám kiegészítők (fúrószárak, bandászszalagok, vágókorongok) termékeket használat nélkül, bontatlan csomagolásban kell, hogy visszaküldjék a Szolgáltatóhoz.
Abban az esetben, ha az ügyfél teljesíti a felhasználandó szolgáltatásokra vonatkozó feltételeket, az ügyfél a termékre vonatkozó pénzvisszafizetést kap, ami az Áfa értékét tartalmazza. Abban az esetben, ha az ügyfél felhasználja a szolgáltatást, és pénzvisszafizetést kér a termékre, és a termék állapota „rossz” vagy „károsodott„, akkor a vásárló a visszaküldött termék csökkentett értékben történő pénzvisszafizetésére lesz jogosult, ami 0 Ft érték is lehet.
A termékek állapotának meghatározása a vonatkozó szolgáltatás keretében
Jó
- A terméket minden tartozékával és kiegészítőjével együtt a Szolgáltató részére vissza lett küldve, (különösen a kábelek, akkumlátorok, rögzítő csavarok, használati utasítás, stb.); és
- A terméken a használat jeleit nem lehet tapasztalni; és
- A visszaküldött termék a csomagolóanyagban kerül vissza, ami a termék normális kicsomagolásának nyomait tartalmazza.
- A tubusos, szerszám kiegészítő, tartozék (vágókorongok, fúrószárak, csiszolókorongok, bandázsszalagok,festő hengerek) termékeket használat nélkül, bontatlan csomagolásban kell, hogy visszaküldjék a Szolgáltatóhoz.
Rossz
- A terméken a használat jeleit lehet tapasztalni; és/vagy
- A termék nem teljes; és/vagy
- A termék túlságosan kopott és/vagy könnyen javítható hibát tartalmaz, és a javítás után a termék korlátozás nélkül teljesen használhatóvá válik; és/vagy
- A termék nem tartalmazza a fogyóeszközöket teljes mértékben.
Károsodott
- A termék sérült, és nem tudja teljesen ellátni a funkcióját; és/vagy
- A termék alapvetően hiányos, és ezért nem lehetséges teljes mértékben használni azt.
- A termék nagy mértékben piszkos.
A szolgáltatás a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján és az Alza által biztosított elállási jogot nem érinti, azt a fogyasztó a jelen szolgáltatástól függetlenül jogosult igénybe venni.
4. A szolgáltatás és pénzvisszafizetés
Abban az esetben, ha az ügyfél egy fogyasztó, akkor jogában áll elállni a szerződéstől, ami a szolgáltatás nyújtására vonatkozik, a vonatkozó törvények szerint, bár ilyen esetben az ügyfélnek a szerződéstől történő elállás pillanatában a jogalap nélküli gazdagodás miatt a szolgáltatónak a szükséges térítést meg kell adnia.
Az Ügyfél tudomásul veszi és elfogadja, hogy amennyiben a Szolgáltató által felajánlott, a vételár esedékes fizetésére vonatkozó lehetőséggel vásárol árut, és a szolgáltatást ezen áruval együtt vásárolja meg, akkor az árura vonatkozó adásvételi szerződésnek a vételár teljes kifizetése előtti időpont előtti felmondása esetén a Szolgáltató nem köteles a szolgáltatás vételárát az Ügyfélnek visszatéríteni. Ez a korlátozás természetesen nem érinti a fogyasztó törvényes jogait.
5. A termék és pénzvisszafizetés
Ha az ügyfél teljesíti a szolgáltató által meghatározott, és a termékszolgáltatás pénzvisszafizetésére vonatkozó feltételeket, a szolgáltató indokolatlan késedelem nélkül, és a megvásárolt szolgáltatás teljesítése után a termék vásárlási árát az ügyfélnek visszajuttatja, adott esetben a vásárlás árát jóváírás formájábám téríti vissza a vásárlónak, ami további vásárlás alkalmával is felhasználható.
6. Záró rendelkezések
A rendelkezések 2022.6.15-től érvényesek és hatályosak, míg a szolgáltatás specifikációja elérhető a Szolgáltató központjában és a Szolgáltató által működtetett webáruházban.