Rendelés / Vásárlás
- A rendelés leadása után nem kaptam visszaigazoló e-mail-t.
Sikeres rendelés után minden esetben a vásárláskor megadott e-mail címre küldjük a visszaigazoló levelet. Amennyiben nem kapta meg, lehetséges hogy elírta az e-mail címét vagy az a Levélszemét/SPAM/Promóciók mappában landolt. Kérjük ellenőrizze ott is, ha nem találja, írjon az info@drytech.hu e-mail címre és kiküldjük újra.
- A rendelés leadásakor a készletinformáció szerint a termék nem volt raktáron, mennyi a beszerzési idő?
A beszerzési idő egyes termékeknél változó, erről igyekszünk a legpontosabb információval szolgálni már a megrendelés előtt. Amennyiben nincs raktáron az adott termék, a megrendelés feldolgozása után egy tájékoztató e-mail-t küldünk a vásárláskor megadott e-mail címre a várható beszerzési időről. Amennyiben ezt túl soknak találja, lehetősége van a hiányzó tétel vagy az egész megrendelés törlésére az info@drytech.hu e-mail címen,
- Kosárba helyeztem a terméket, hogyan tovább?
Miután kosárba helyezte a megrendelni kívánt mennyiséget, kattintson a jobb felső sarkban lévő zöld Kosár négyzetre, majd a Pénztár gombra. Ezután a számlázási/szállítási adatok megadása következik, az átvételi és a fizetési mód kiválasztása után már csak az Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételek-et rubrikát kell bejelölni. A Megrendelem gombra kattintás után egy összesítő következik, ahol még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat. Ha mindent rendben talál, a Megrendelem gomb újboli lenyomásával tudja véglegesíteni a rendelését.
- A megrendelt termékek között szerepel olyan is, ami nincs jelenleg raktáron. Lehetséges azokat a termékeket elküldeni, amik jelenleg raktáron vannak, a fennmaradót pedig később?
Sajnos nem, a rendelést csak teljes egészében küldjük, tehát bevárjuk a hiányzó termékeket a beszállítóinktól és utána, egyben adjuk át a futárszolgálatnak.
- Mindenképp be kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, vendégként is lehetséges a vásárlás, bár a regisztrált felhasználóknak egyes termékeknél további kedvezményeket ajánlunk fel, így mindenképp ajánlott a regisztráció.
- Cégem nevére szeretném a számlát kiállítani, miként lehetséges ez?
Amennyiben cégként szeretne vásárolni, úgy a Pénztár oldalon válassza ki a Cég opciót, majd írja be a vállalkozás nevét és adószámát.
- Szeretnék információt kérni a rendelésem állapotáról, hol tehetem ezt meg?
A megrendelés állapotát folyamatosan nyomon követheti a visszaigazoló levélben található linken. Az ügyfélszolgálattól is kérhet információt az oldalon található chat felületen vagy e-mail-ben az info@drytech.hu címen.
Szállítás / Átvétel
- Van lehetőség személyes átvételre?
Személyes átvételre nincs lehetőség, csak kiszállítással dolgozunk.
- Mennyi idő a kiszállítás?
A szállítási idő futárszolgálatonként változó, az MPL esetén 1-3 munkanap, a Packeta esetén 2-4 munkanap,
Reklamáció
- Sérült / hibás / hiányos terméket kaptam, mi ilyenkor a teendő?
Sajnos időnként előfordul, hogy szállítás közben megsérül a termék. Ezeket az eseteket a lehető legrövidebb időn belül kezeljük és ha lehetséges, csereterméket küldünk. A reklamáció fogadásához kérjük írj e-mailt: info@drytech.hu
Elállás
- Tegnap vettem át a terméket a futártól, viszont mégsincs rá szükségem, vissza tudom küldeni?
Igen, lehetősége van a rendeléstől való elállásra a rendelés leadása után, még a kiszállítás előtt is. Amennyiben a kiszállítást követően webáruházakban vásárolt bármely termék nem felel meg az Ön elvárásainak vagy egyszerűen úgy dönt, hogy mégsincs rá szüksége, lehetősége van visszaküldeni az árut. Az elállási jog érvényesítésére nyitva álló határidő 14 nap, amit attól a naptól kell számítani, amikor Ön az árucikket átvette. Kérjük, elállási szándékát az alábbi űrlap kitöltésével jelezze:
- Hogy történik a visszatérítés?
Miután beérkezik raktárunkba a termék, azt átvizsgáljuk és elindítjuk a pénzvisszatérítést. Amennyiben banki átutalással vagy utánvéttel fizetett, kérjük az e-mailben tüntesse fel a bankszámlaszámot, amire visszautalhatjuk a vételárat.
- Mindenképp nekem kell visszaküldeni a terméket vagy tudnak küldeni futárt érte?
Igen, mivel csak kiszállítással dolgozunk. A visszaküldés költ Ebben az esetben a futárszolgálat díját nem tudjuk visszatéríteni.